woensdag 12 maart 2014

Opendeur bij Cart'n scrap art

Dit weekend is het opendeur bij Cart'n scrap art in Emblem. Voor mij en het ganse team is en was het een drukke tijd met al de voorbereidingen die hierbij komen kijken.

Dit is een kopie van het bericht dat vandaag op het blog van de winkel verschijnt.

www.cartnscrapart.blogspot.com
www.cartnscrapart.eu  webwinkel


Welkom allemaal op deze zonnige dag hier op ons blog. Voor mij en het ganse team is het ondertussen aftellen naar onze opendeurdag dit weekend op 15 en 16 maart. Tijdens deze dagen is de winkel doorlopend open van 11u tot 17u. U kan zoals u eerder kon lezen op onze blog, facebook en in onze nieuwsbrief komen kijken en meedoen. Er zijn verschillende demo's en make & takes zowel op zaterdag als zondag. Ook hebben we de eer om als allereerste winkel de stempels van Lydia Boode te mogen aanbieden op ons opendeurweekend! De laatste weken is er heel veel nieuw materiaal binnengekomen in onze winkel dus keuze in overvloed in papier, nieuwe materialen, enz.... Vergeet ook niet dat bij ons (bijna) alles te bestellen is. Vraag ernaar als u niet vindt wat u zoekt.

Als jullie aan mijn tafel langskomen kunnen jullie voor een zacht prijsje met Heartfelt Creations produkten aan de slag. Bij aankoop van produkten van Heartfelt Creations krijgt u trouwens de prijs van de make & take volledig terugbetaald.

Hier een klein voorproefje van wat u kan uitwerken op 15 of 16 maart.


Zie ik jullie dan?

Heel veel groetjes en ik hoop dat iedereen een beetje de kans krijgt om te genieten van de mooie zonnige dagen die we krijgen deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten