donderdag 29 augustus 2013

Geboorte kaartje

Onlangs heb ik mij een Whimsy stempel cadeau gedaan, ik hou zo van die stempels! En wat een leuke mallen hebben ze ook en teksten. Ik ben maar al te blij dat mijn favoriete winkel Cart'n scrap art in Emblem binnenkort weer een grote levering verwacht. Ook heb ik mij een nieuwe Joy! mal aangekocht en ik ben ermee aan de slag gegaan. Kleuren doet ik zoals meestal met mijn copic's, maar ik ben toch nog altijd niet helemaal tevreden, nog veel oefenen dus.

3 opmerkingen:

  1. knap kaartje, en ik vind je kleurwerk helemaal niet slecht hoor. knap gedaan, welke blauwtinten heb je gebruikt, k vind ze mega. Ook je stansjes zijn echt prachtig en komen mooi tot z'n recht. je hebt een nieuwe volger hihihih
    echt mooi gedaan
    groetjes uit brugge
    isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Els,

    Schitterend kaartje. Vind die geweldig.4

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen