zondag 2 september 2012

Terug naar school !!!

Dit is een copie van mijn bericht op het blog van Cart'n scrap art.

Morgen is het zover, terug naar school!

Hier kijken ze er alvast naar uit. Mijn oudste dochter gaat morgen voor het eerst naar de middelbare school. Spannend, ook voor mama :-)

Om het alvast wat aangenamer te maken op haar studeerplekje vroeg ze mij om voor een beetje 'versiering' te zorgen. Toen ik de vorig magnolia Ink in mijn handen kreeg moest ik niet lang nadenken over wat ik zou gaan maken. Ik heb haar zelf het papier laten kiezen en heb het lessenrooster vandaag afgewerkt nog net op tijd.



Ik heb craft cardstock gebruikt, het groene cardstock is van Bo Bunny en het design papier is van de Summer Days collectie van Echo Park. De bloemen zijn van Wild Orchid crafts, de stempels van Magnolia. De blaadjes die achter de bloemetjes zitten zijn een stansje van Marianne Design. De hartjes bovenaan is een doohickey van Magnolia. Verder heb ik nog een randpons van EK-Succes gebruikt en wat lint. De letters en cijfers zijn een sizzix stans van Tim Holtz Alterations, upon a time.

Ik wens iedereen die morgen start in welk leerjaar dan ook een heel fijn schooljaar toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten