vrijdag 20 juli 2012

Mini voor Kiana

Welkom weer allemaal,

de voorbije dagen heb ik gewerkt aan een mini speciaal voor mijn jongste dochter die 10 is geworden. Ik heb gewerkt met het papier van Simple Stories, Fabulous. Geweldig papier, gemaakt voor dit project. Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt. Het is de bedoeling dat Kiana zelf haar album verder aanvult met haar eigen teksten, favoriete foto's en haar eigen ideeën en gedachten. Haar reactie was heel positief en ze is heel blij met haar boekje. Ik hoop dat ze er later als ze ouder is nog veel plezier aan zal beleven.
















Het idee voor deze mini komt van het blog van cart'n scrap art.
Bedankt voor jullie bezoek en ik vind het leuk als je een berichtje laat met je mening of tips.

6 opmerkingen:

  1. Wauw Els, dit is prachtig! Geweldig papier voor dit projectje! Kiana zal het donderdag wel eens laten zien zeker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!! En heel leuk om kado te geven aan je dochter waarbij ze het zelf nog kan aanvullen. Super!

    ScrapsEls
    www.scrapsels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit super leuk Els!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer mooi boekje els ! kom je ook is kijkje nemen op mijn blog http://hetscraphoekje.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Els! Het is altijd leuk als je iets origineels kan geven! Ze zal er heel blij mee zijn!
    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen