zondag 26 juni 2011

Projecten van de voorbije week.

Hallo iedereen,


Hierbij laat ik je mijn projectjes zien waar ik deze week aan gewerkt heb. Ik heb er heel veel plezier aan gehad in ieder geval.


Ik heb een fotokader een beetje versierd met zelfgemaakte papieren bloemetjes. Ik heb bazill cardstock gebruikt en de blaadjes zijn uitgesneden met mijn cricut :-)). De foto moet er nog inkomen.






Daarna heb ik gewerkt aan een koffertje met magnolia stempel, papier uit de Bo Bunny Timepiece collectie en bruin cardstock. De bloemen zijn van prima en de roosje komen uit mijn voorraad. De swirls en de frame rond de stempel zijn uitgesneden met mijn cricut. De stempel is ingekleurd met distress inkt.










Voilà, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Nog een scraptastische zondag toegewenst !!


Els W.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten